Kans voor ondernemende festivalgangers op Rabo-pitch
Ondernemende bezoekers van het Food Film Festival kunnen op zaterdag 19 maart pitchen over hun businessplan of project. De pitcher met het beste (duurzame) project wint een artikel van 2 pagina’s in het Dichterbij ledenmagazine van Rabobank Amsterdam. En wie weet wat daar uit voort komt!
Veel mensen kennen de Rabobank misschien alleen als die coƶperatieve bank - die van die boeren. Of die van die wielerploeg. Bij het Food Film Festival kennen we de Rabobank als de bank die het allemaal mogelijk maakte: het is onze hoofdsponsor. Als zij niet onze droom hadden geloofd...
Cameraploeg
De waarheid is dat het geloof van de Rabobank misschien wel van doorslaggevende betekenis is geweest voor het succes van het Food Film Festival. En zo is het misschien ook voor jou: je hebt iemand nodig die in je droom geloofd. Des te leuker daarom dat de Rabobank Amsterdam de festivalgangers van het Food Film Festival in staat gaat stellen om hun eigen (duurzame) goede idee aan de wereld kenbaar te maken. Op zaterdag 19 maart stuurt die afdeling van de bank een cameraploeg die het publiek in Studio/K zal uitdagen een businessplan of project te pitchen. Het plan moet betrekking hebben op de stad Amsterdam en het geniet sterk de voorkeur als het plan ook duurzaam is. Maar voor de rest mag alles. De pitcher van het leukste project krijgt een 'spread' (een artikel van 2 pagina's) in het Dichterbij ledenmagazine van Rabobank Amsterdam. Het betreft een speciaal nummer met als thema ‘Dromen, ideeĆ«n, ambities’. In dit themanummer kan de ondernemer zichzelf exposeren en zijn of haar dromen, ideeĆ«n en ambities te onderbouwen. Deze Dichterbij verschijnt begin juni 2011 en heeft 20.000 actieve Amsterdamse lezers. Of in ieder geval: 20.000 mensen die het in de bus krijgen...
Kans
Twintigduizend potentiƫle lezers, dat is een flink publiek en dus geen geringe prijs! De kans dat er iets voor jouw duurzame, Amsterdamse plan uitrolt, is aanzienlijk en daarom is het ook geen gek idee je goed voor te bereiden. Volgens de Rabobank is de cameraploeg die ze gaan sturen 'pro-actief', maar ze gaan niet jouw werk doen. Dus ga even bij jezelf na of jij in vijf minuten de jury kunt overtuigen van het nut van jouw plan. En als je net zo'n goed plan hebt als het de organisatoren van het Food Film Festival, weet je nooit wat er van komt... Kom ook en test jezelf en je plan.